سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیونه تو
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


عاشق طبیعت مخصوصا تماشای دریا و غروب دریا ، طرفدار ارامش و بیزار از دعوا ، عاشق بستنی
صفحات وبلاگ
نویسندگان

غلامرضا تختی ، تا چند سال قبل از مرگش مورد مهر و محبت محمدرضاشاه پهلوی قرار داشت که به ورزش و ورزشکاران علاقه‌ی زیادی نشان می‌داد . اما نزدیکی تختی به شخصیتهای وابسته به جبهه ملی و هواداران دکتر محمد مصدق و عضویت او در جبهه ملی ، رفته رفته او را از نظام حاکم بر ایران دور کرد ؛ در یک مراسم ورزشی ، وقتی غلامرضا پهلوی (برادر ناتنی شاه) برای اهداء مدالهای ورزشکاران وارد تالار فرهنگ میشود ، عده معدودی برایش دست کوتاهی میزنند ، ولی وقتی تختی وارد سالن میشود ، تمامی حاضرین در سالن از جا بر خاسته و تا مدتها برایش دست میزنند که بدنبال آن "غلامرضا پهلوی" سالن را ترک میکند و مردم از "غلامرضا تختی" میخواهند که مدال برندگان را به آنها اهداء کند . بدنبال این حوادث ، تختی مورد خشم قرار میگیرد ؛ مثلآ از ورود او به سالنهای ورزشی جلوگیری شده و کارش در اداره راهن آهن تهران را از او میگیرند . تختی و همسرش اختلافاتی با هم پیدا میکنند و مدتی را جداگانه در هتل آتلانتیک زندگی میکند ؛ تا اینکه در 17 دی 1346 جسد وی در هتل پیدا میشود که علت مرگ وی خودکشی اعلام شد ؛ بسیاری متعتقد بودند و هستند که شادروان تختی به وسیله ساواک به قتل رسیده ؛ همسر شادروان تختی بعد 45 سال فقط سکوت کرده است و همچنان مرگ جهان پهلوان در پرده ای از ابهام قرار دارد ...

 

تختی

عکس بالا را باید خیلی ها ببینند!!!

زمانی که شاه می خواهد نشان پهلوان اولی را بر گردن تختی قرار دهد، تختی خم نمی شود و شاه مجبور می شود تا دستش را بالاتر ببرد. ای کاش برخی از مسئولین فعلی در حالی که دوران این دولت رو به پایان است و تازه زبان باز کرده اند هم از ابتدا رشید بودند نه الان که  همه آماده انتخابات می شوند.

یا حق




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 دی 17 :: 5:6 عصر

دنبال بازی آنلاین هستین ؟

با شروع بازی های یورو2012 بد نیست در تب و تاب این بازی ها خود شما هم یک مربی بشید و در کشاکش این بازی ها قرار بگیرید.

امروز می خواهم براتون لینک یکی از بهترین بازی های آنلاین با گرافیک خوب که هر کسی با هر سیستمی می تونه اونو داشته باشه براتون قرار بدم . لااقل با سیستم فکستنی خودم که خیلی خوب حواب داده و امیدوارم شما هم ازش لذت ببرید.

ثبت نام خیلی راحتی داره و خیلی خوب می تونید واردش بشید.

تمامی بخش هاش فارسی هست و مهمتر از همه شما تنها نیستید و با قرار دادن موس روی هر بخشی راهنمایی می شید.

یک سری سایت های دیگه هم هستند که بازی فوتبال انلاین دارند اما من با این یکی موافق تر هستم چون سرورش قطعی نداره و شما هر زمان می تونید به راحتی وارد بشید.

در ضمن مثل بعضی از سایت های این مدلی تنها به منزله جذب مشتری و کسب درآمد نیست و بسته های مختلفی داره که می تونید با آشنا شدن بیشتر با این بازی از اونها بطور رایگان استفاده کنید و تا مرز فینالیست شدن پیش برید.

می تونید برای هر یک از بازیکنانتان وسایل مختلفی بخرید تا در رشد اونها کمک کنید که البته رایگان هستند.

می تونید باشگاهتان را پیشرفته تر کنید و ساختمانهاش رو ارتقا بدید.

می تونید مربی و دستیار های مختلفی داشته باشید.

و برای بدست آوردن تمام اینها و خیلی موارد دیگر باید بین مردم شهرت داشته باشید که تنها با ترکیب بازیکنانتان و موارد بالا به اون دست پیدا می کنید.

اینم لینک : جهت ثبت نام لطفا اینجا کلیک کنید

امیدوارم ازش خوشتون بیاد و لذت ببرید





موضوع مطلب : بازی آنلاین

یکشنبه 91 خرداد 21 :: 1:0 عصر
1   2   3   4   5   >>   >   
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای دیونه تو محفوظ است