سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیونه تو
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


عاشق طبیعت مخصوصا تماشای دریا و غروب دریا ، طرفدار ارامش و بیزار از دعوا ، عاشق بستنی
صفحات وبلاگ
نویسندگان

محمود احمدی‌نژاد ششمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس‌جمهور کنونی این کشور است. او همچنین نخستین استاندار استان اردبیل بوده‌است.

وی در موقعیت شهردار تهران بصورت مستقل در انتخابات نهم ریاست جمهوری شرکت کردو  در دور دوم از نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیروز شد. ریاست جمهوری او همزمان با پایان کار دولت نهم پایان می‌یابد. وی در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری پیروز اعلام شد.وی پس از پیروزی رهبران بسیاری از احزاب منتقد را روانه زندان کرد و رسانه های ارتباطی شان را مسدود ساخت .تمام نامزد های دیگر صحت انتخاب وی را مشکوک یا مردود دانستند و ایران برای بیش از دو هفته شاهد برگزاری تظاهرات های میلیونی و درگیری گسترده ای بود که در سه دهه اخیر بی سابقه عنوان شده است. برخی از رقبای وی و رسانه ها پیروزی او را کودتای سیاسی نامیدند.

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 88 تیر 9 :: 5:0 عصر

محسن رضایی میرقائد (زاده در مسجد سلیمان) سیاست‌مدار ایرانی و عضو سابق سپاه است. وی هم‌اکنون دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد دوره دهم ریاست جمهوری ایران است. رضایی از اعضای کلیدی جناح موسوم به اصول‌گرا است.

رضایی در ابتدای پیروزی انقلاب از افراد پایه‌گذار سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بود و پس از آن وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و به مدت شانزده سال فرماندهی این نهاد را بر عهده داشت.




موضوع مطلب :

سه شنبه 88 تیر 9 :: 5:0 عصر
1   2   3   4   >   
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای دیونه تو محفوظ است